سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید کاشی

کاشی و سرامیک محصولاتی سفالینه هستند که در نمای بیرونی و داخلی ساختمان قابل استفاده می باشند . از آنجائیکه بعد سفت کاری ساختمان به نازک کاری می رسیم کاشی بدنه جز دسته محصولاتی است که بیشترین کاربرد را دارد ، بدنه ی نمای داخلی را از کاشی استفاده می کنند که ابعاد متنوعی دارند . و از طرحهایی با تنوع بالا برخوردار هستند . کاشی به نسبت سرامیک از لعاب شکننده تری برخوردار است و اینکه ضخامت کمتری دارد . خرید کاشی حتمن با مشاوره گرفتن از خبره ی کار و معماران و مهندسین انجام می‌گیرد . معماران و طراحان دکوراسیون داخلی نظر به این دارند که کاشی زیباترین محصولی است که می‌توان روی بدنه اجرا کرد و دلیلشان اینست که روی هر سطحی قابل نصب می باشد . و عایقی کامل رطوبتی و حرارتی است که به نسبت دیگر محصولات مورد استفاده می باشند . کاشی حسنی که دارد اینست که با چسب مخصوص کاشی و سرامیک روی گچ و بدنه ی کاشی شده می چسبد . فقط با این تفاوت که زیر کار باید خراش و تراش خورده باشد . تا بتواند هر دو سطح بروی هم بچسبند . 

کاشی دل آرام بنفش با ابعاد 30*60 مناسب نمای آشپزخانه

کاشی که تصویر آنرا مشاهده می کنید دل آرام بنفش است با ابعاد 30*60 و دارای سطحی برجسته و لعابی براق است که از طیف رنگی بنفش و یاسی در کنار هم ترکیب دکوری زیبا را تشکیل داده است . برش این کاشی ، لیزری بودن آن است که بدون نیاز به بندکشی براحتی نصب می شود . البته در تصویر برای زیباتر شدن کار از نوار فیتیله یا نوار سیگاری استفاده شده که 

زیبایی کاشی را روی بدنه را دو برابر می کند . این کاشی به تناسب رنگی که دارد برای آشپزخانه و یا سرویس بهداشتی بهترین گزینه می تواند باشد . نکته ی جالب که در مورد نظافت سطح این کاشی به نسبت حساسیت خانمها میتوان گفت اینست که بذلیل براق بودن سطح رویه ی کاشی شستشویی آسان دارد و لکه ی چربی براحتی از روی آن پاک می شود .