سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرامیکی

در عصر امروزی بهترین پوشش دهی که برای کف و دیوار مناسب می‌باشد کاشی و سرامیک می‌باشد . سرامیکی مناسب بدنه می‌باشد که از لحاظ استحکام و مقاومت در درجه‌ی خوبی برخوردار باشد . منظور از استقامت و کیفیت اینست که برای پوشش دهی هم نمای داخل و هم نمای خارج مناسب باشد . این محصولات دارای ابعاد متنوعی هستند که با توجه به متراژ برای برخی از نماهای کف مناسب بوده اما باید طبق متراژ و شیب بندی متوجه شویم که چه ابعادی را در چه مکانی کار کنیم . برخی از این سرامیکها حتی در اثر سرما و گرما مقاوم می‌باشند . سرامیکهای پرسلانی میزان جذب آب کمی دارند که مقدار آن به صفر درجه می‌رسد . اگر بخواهیم سرامیکی را برای نمای بیرونی ساختمان استفاده کنیم باید از اسکوپ استفاده شود . اگر بخواهیم از ساختار بدنه سرامیک بگوییم اینست که از موادی همانند خاک رس ، ماسه ، فلدسپار ها ساخته شده است . سرامیک‌هایی که برای جاهای مختلف تولید می‌شود ویژگی های خاص خود را دارد ؟   

برخی از تولیدکنندگان نظر بر این دارند که برای دوام بیشتر جهت ماندگاری بیشتر بهتر است که بعد از نصب برای بندکشی از پودر بندکشی واتر پروف یا ضد آب استفاده شود . حسن این کار اینست نمای بیرونی که در مقابل آب باران و سرما ، یخ‌زدگی قرار دارد مناسب می‌باشد . اما در شرایطی که بدنه‌ایی دارد که زیر سقف مثل پارکینگ است نیازی به بندکشی ندارد . خانواده سرامیکی را به چهار دسته‌ی مختلف تقسیم می‌کنند :   

دسته‌ی اول : فرآورده ‌های ظریف 

دسته‌ی دوم : فرآورده های زمخت 

دسته‌ی سوم : دیر گدازه ها 

دسته‌ی چهارم : سرامیکهای تکنیکی و فرآورده های ویژه  

در تصویر زیر سرامیک ماهور گردوئی را مشاهده می‌کنید که در ابعاد 40*80 تولید شده است . این محصول سرامیکی دارای لعاب نیمه براق و سطحی نیمه برجسته می‌باشد و با توجه به ابعادی که دارد مناسب نمای بیرونی ساختمان می‌باشد .   

سرامیک ماهور گردوئی با ابعاد 40*80 با برش معمولی