سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع کاشی

کاشی بدنه آشپزخانه یکی از انواع کاشی است که بسیار مهم و خریداری آن قابل تامل است . همانطور که می‌دانید یکی از مهمترین قسمت خانه آشپزخانه می‌باشد که به نوعی چشم خانه به آن نیز اطلاق می‌شود . از آنجائیکه آشپزخانه مکانی است که در آن بیشترین رفت و آمد افراد خانواده در آن است چیدمان و دیزاین داخلی ( دکوراسیون داخلی ) آن نیز مهم می‌باشد . دیگر آنکه آشپزخانه باید بستری از آرامش برای افراد خانواده باشد چونـــکه تغذیه و خوردن غذا آن هم با روحیه ای شاد باعث شده که افراد در طول روز با انرژی مثبت به کار روزمره‌ی خود بپردازند. در تصویر زیر به معرفی محصول کاشی بدنه از انواع کاشی می‌پردازیم : 

کاشی درسا کرم در دو رنگ کرم و طرح دکور با ابعاد 30*60 مناسب بدنه آشپزخانه

کاشی بدنه درسا کرم با ابعاد 30*60 در دو مدل طرح زمینه و طرح دکور تولید شده است . اگر بخواهیم از مشخصات ظاهری این کاشی بگوئیم اینست که کاشی زمینه‌ی آن دارای لعابی براق و سطحی تخت می‌باشد ، طرح روی این کاشی از طرحهای منحصر بفردی است که زمینه ‌ی آن کرم با خطوطی با رنگ قهوه‌ای نارنجی می‌باشد . این مدل طرح را میتوان به طرح شبیه طرح سنگ مرمر نیز مثال زد . طرح دکور این کاشی تشکیل شده از هشت طرح متفاوت در کادر یا قاب که هر کدام جداگانه می‌باشند ، و در ادامه هر طرحی تکرار شده است . اگر بر روی کاشی دست بکشیم در سطح کار برجستگی را حس می‌کنیم . کاشی بدنه و کف دارای دو مدل و خاصیت می‌باشند که می‌توان اینگونه بیان کرد : - لعابدار   - بدون لعاب 

کاشی درسا جز دسته کاشی لعابدار است که بعد پخته شدن کاشی روی آن یک سطح شیشه ایی اضافه می‌شود تا کل سطحآن براقتر بنظر برسد و نظافت و تمیزکردن آن ساده تر شود . کاشیها را باتوجه به ظرافتی که دارندفقط صفابرای نمای داخلی استفاده می‌کنند و تنوع آن در ابعاد ، طرح ، و لعاب زیاد می‌باشد.