سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرامیک کف

سرامیک کف  در ابعاد مختلف و با کیفیت و لعاب متفاوتی وجود دارد که انتخاب آن بستگی به سلیقه خریدار دارد . در دکوراسیون داخلی همانقدر که نمای بدنه حائز اهمیت می باشد ، نمای کف نیز از این اهمیت استثنا نیست . اینکه انتخاب شما سرامیک کف با لعاب براق باشد یا لعاب مات بسته به سلیقه دارد . البته نکته اینجاست که لعاب براق انعکاس نور دارد و برای مکانهایی که نور کافی در آن وجود ندارد و به نسبت کم نور است مناسب می باشد . از طرفی برعکس ، سرامیک با لعاب مات در در مکانهایی که نور شدی است مناسب بوده چون درصدی از نور را می گیرد .  

یکی از پر مصرفترین محصولات ساختمانی کاشی و سرامیک است .  سرامیک کف نیز جز این متریال ساختمانی محسوب می شود که برای تمیزی و بهداشت کف استفاده می شود، و هم اینکه به زیبایی نمای کف کمک می کند . طی این سالها، استفاده از سرامیک کف کاربرد زیادی داشته و علاوه بر کف سالن ، کف سرویس بهداشتی ، آشپزخانه ، کفپوش مناسبی برای برای هر مکانی می باشد . کف کارخانه ها ، کف کارگاه ها ، کف سالن اجتماعات و .....

اگر برگردیم به بحث نوع لعاب (براق-مات) بودن سرامیک کف باید اینگونه گفت که : لعاب براق ، بازتاب و جلوه ی نور خوبی دارد و این دلیل باعث شده ،خانه لوکس و شیکتر دیده شود . سرامیک کف با لعاب مات نور کمتری را منعکس می کند و لک و کثیفی را به نسبت لعاب براق کمتر نشان می دهد . لعاب مات کمی پاگیرتر است و اینکه به نسبت لعاب براق قابلیت سرخوردن را ندارد . لعاب براق جدایی از درخشندگی که دارد سر نیز هم می باشد .  

سرامیک آذر با ابعاد 60*60 مناسب کف سالن و با لعابی براق می باشد .

سرامیک آذر با ابعاد 60*60 مناسب کف است که با زمینه سفید و طرحی ساده بسیار برای کف مناسب می باشد ،